Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Problemy w działaniu Internetu - Problem z internetem 250 Mb

sent1nel - 07-03-2018, 17:11
Temat postu: Re: Około 10 minut
MariuszHL napisał/a:
na uruchomienie? Nie dla Mnie to R.I.P. firmy ,która szybkością uruchamiania urządzenia wróciła do czasów gdy jeszcze były dostępne HDD 3200obrotów/min.
Przy takich problemach każda konkurencja jest na wagę złota.


Teraz robiłem restart i od wyłączenia do pełnego włączenia minęło 05:23.
Nie jest to może 10 minut ale czas i tak nie powala.

brtk - 07-03-2018, 17:30

Bo Compal ogólnie jakoś dwa razy się uruchamia, jest moment, że diody świeca, a później gasną i znowu się zapalają.
KOCUREK1970 - 07-03-2018, 19:46

Uruchamia się, sprawdza nowego softa i pobiera configa z CMTSa - dlatego to tyle trwa.

MariuszHL napisał/a:
na uruchomienie? Nie dla Mnie to R.I.P. firmy ,która szybkością uruchamiania urządzenia wróciła do czasów gdy jeszcze były dostępne HDD 3200obrotów/min.
Przy takich problemach każda konkurencja jest na wagę złota.

W imieniu klientów firmy UPC jestem Tobie wdzięczny, że nie jesteś jednym z nas.

Marudzisz - wypad na media2 albo inne forum.
Tu już nikt Twoich bredni nie chce czytać

sent1nel - 22-03-2018, 14:22

Kolejny raz zostałem "olany" przez UPC. Okazuje się, ze firma która obsługuje mój rejon nie wysłała nawet maila (zarzekali się że mail został wysłany) z prośbą o przeciągnięcie kabla inną drogą niż zewnętrzna elewacja bloku.
Po kontakcie z UPC nikt nie jest mi w stanie powiedzieć kiedy technik (firma ArtTel?) łaskawie wyśle maila którego wysłała rzekomo 3 miesiące temu.
Pozostaje mi czekać bo UPC nie jest w stanie nawet uzyskać informacji od firmy zewnętrznej kiedy temat zostanie ruszony.
Pan na infolinii nie może mi powiedzieć czy jest w ogóle szansa, ze ktoś podejmie próbę kontaktu ze mną w sprawie rozwiązania problemu. PORAŻKA

Astral699 - 20-04-2018, 13:06

O co kaman?
Jakas awaria w wawie na bemowie?
Kilka mbps w pakieci 250/20 :(

sent1nel - 01-05-2018, 17:58

UPC jednak nie poradziło sobie z moim internetem i zamiast wyjść na przeciw co zrobiło? Wymówiło mi umowę argumentując to tym, że z powodów technicznych nie są w stanie dalej świadczyć usług telekomunikacyjnych :)
Jakoś nie będę płakał po tej fatalnej firmie tym bardziej, że w bloku mam lepszych operatorów ze światłowodami.
Najlepsze jest to, że ja dostałem wypowiedzenie umowy bo domagałem się poprawy jakości usług. Sąsiedzi siedzą cicho to są fajnymi klientami tej a`la firmy profesjonalnej. Kilka reklamacji i już człowiek staje się zły. Mając UPC należy siedzieć cicho i dziękować bogu za to, że korzysta się z ich "usług" wątpliwej jakości. Wolę dopłacić i mieć internet za jaki płacę a nie przy łączu 250 Mb na każdym speedteście po 20-40 Mb.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group